king of r&b tataloo


سلام من اسمم امیره.این وبلاگو بخاطر عشقم به تتلو میخوام بسازم.تازه یه لقب دیگه دارم که2tatot هس.یعنی تو ای افم.تتلو.طعمه.وتهی.این خواننده ها رو خیلی دوس دارم مخصوصا داش گلم که قلبم واسش می تپه واقعا از ته دل خیلی دوسش دارم تتلو هستش.ممنون



نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت21:06---2 خرداد 1392
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و تویه نظرسنجی شرکت کنی .....
وبلاگ منم درباره ی امیر تتلو هستش ♥♥♥


kimiya
ساعت21:05---2 خرداد 1392
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و تویه نظرسنجی شرکت کنی .....
وبلاگ منم درباره ی امیر تتلو هستش ♥♥♥


kimiya
ساعت21:05---2 خرداد 1392
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و تویه نظرسنجی شرکت کنی .....
وبلاگ منم درباره ی امیر تتلو هستش ♥♥♥


kimiya
ساعت21:04---2 خرداد 1392
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظر بزاری و تویه نظر سنجی شرکت کنی وبلاگ من هم درباره ی امیر تتلو هستش

kimiya
ساعت21:02---2 خرداد 1392
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی و نظر بزاری و تویه نظر سنجی شرکت کنی وبلاگ من هم درباره ی امیر تتلو هستش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 خرداد 1392 20:47 |- امیر -|



سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ